Najemnicy

* * * * * * * * * * Zamknięte forum dyskusyjne Gildii Najemników na prywatnym serwerze "Dziedzictwo Mistrzów" na bazie gry Ultimy Online * * * * * * * * *

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2015-12-21 14:49:52

Amelia Selakow

Aktywny

Zarejestrowany: 2014-10-13
Posty: 194
Punktów :   

Inskrypcja

Opis umiejętności
Inskrypcja to sztuka pisania – zarówno w postaci szeroko rozumianego pisma, jak i magicznych symboli wykorzystywanych w inkantacjach i rytuałach.

Nauka umiejętności
Do NPC odpowiedzialnych za naukę podstaw Inskrypcji należą: Architekt, Bibliotekarz, Kartograf, Mag, Skryba, Umagiczniacz (Mag). Znajdują się oni w większości zamieszkałych miast. Wystarczy zgłosić się do nich z określoną ilością złotych monet i wypowiedzieć zdanie ze słowami „naucz” oraz „Inskrypcja”. Za każde 10 złotych monet uzyskamy 1% umiejętności, aż do poziomu 33%. Samą umiejętność trenuje się poprzez przepisywanie zwojów czarów.

Zapisywanie zwojów czarów
Aby zapisać zwój należy posiadać – prócz pióra i czystego zwoju – Księgę Zaklęć z odpowiednimi inkantacjami lub zwój danego zaklęcia, ponadto składniki wymagane do stworzenia określonego czaru. Użycie pióra (dwuklik), a następnie wskazanie czystego zwoju spowoduje wyświetlenie odpowiedniego menu, z którego wybieramy interesujące nas krąg i zaklęcie.

Barwienie oprawy księgi
Wprawiony w pisaniu skryba może upiększać oprawy woluminów, barwiąc je przy użyciu farb. W tym celu należy użyć farb (dwuklik) na wiadrze z wodą, z dostępnej palety wybrać interesujący nas kolor i ponownie użyć – tym razem wiadra – na woluminie.

Księgi Run
Im wyższe umiejętności w pisaniu, tym szersze możliwości otwierają się przed skrybą. Wprawiony mistrz może stworzyć Księgę Runiczną potrzebną magom do ich magicznych podróży przy użyciu zaklęcia Recall i Gate Travel. Aby wykonać wspomniany wolumin należy użyć pióra na czystej runie pamiętając o tym, ażeby posiadać w plecaku następujące przedmioty:

Zwój zaklęcia Gate Travel,
8x Czyste zwoje,
Pióro,
Runo.
Zwoje innych szkół magii
Zwoje takich szkół jak Spirytyzm czy Demonologia wymagają o wiele więcej doświadczenia od arcymistrza Inskrypcji. Przydatny okazuje się przedmiot magiczny zwiększający poziom tej umiejętności Inskrypcja. Aby wpisać taki zwój do księgi, trzeba posiadać je w swoim plecaku. Wtedy też, poprzez dwuklik na pióro, wskazujemy dany zwój a następnie księgę, do której chcemy go wpisać.

Uwagi

Zdolności magiczne nie są wymagane, aby móc zajmować się Inskrypcją,
Czyste zwoje i runy wyrabia Stolarz,
Zaklęcia inkantowane z magicznego zwoju mają zmniejszony stopień trudności odpowiednio o dwa kręgi np. Postać biegła w rzucaniu zaklęć VI kręgu może przy użyciu zwoju wezwać żywiołaka znajdującego się w kanonie zaklęć VIII kręgu etc,
Nieudana próba odczytania zwoju kończy się jego zniszczeniem,
Umiejętność ta wpływa na szybkość medytacji,
Od 60% umiejętności można kopiować książki napisane przez innych graczy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hhniezginie.pun.pl www.naruto-shinobiworld.pun.pl www.speedwayadam.pun.pl www.maly-kacik.pun.pl www.zewip07.pun.pl